Pazartesi, Haziran 29, 2009

Göz kalemleri-1

Bugün göz makyajımda vazgeçilmezim göz kalemlerimi anlatmak istiyorum size. Şimdiye kadar bir çok firmanın göz kalemlerini denedim ve hala denemekteyim. bunlardan biride altta görmüş olduğunuz cecile all day performance kalemin 8 numarası fiyatı 14 lira civarı birşeydi, ama inanın verdiğiniz parayı kuruşu kuruşuna hak ediyor. bir kere sürümü çok kolay ilk defa göz makyajı yapmaya başlayan bir insan bile hiç zorlanmadan bu kalemi kullanabilir. gözün iç kısmınada sürülebilmeside ayrı bir güzellik ki genelde renkli kalemler göz içinde renk veremiyor. bir diğer özelliği ise adındanda anlaşıldığı gibi gerçekten tüm gün gözlerinizde kalıyor, asla akma bulaşma yapmıyor. Resimde gördüğünüz kalemin diğer ucundaki süngerimsi kısım ise buğulu gözler yaratmakta çoook başarılı.





Bahsetmek istediğim diğer göz kalemi avon glimmerstick göz kalemi. Yani bildiğimiz avonun açılıp kapanabilen asansörlü göz kalemi. Bu kalemi özellikle göz içinde kullanıyorum. Göz içinde verdiği renk ne tam anlamıyla kömür siyahı nede uçuk bir siyah ikisinin ortasında doğal bir siyahlık veriyor ki benim içinde en uygunu bu. Siyah, mavi, kahverengi, gri ve mürdüm renk seçenekleri var. her rengide göz içinde kullanılabilmeside ayrı bir güzel. fiyatına gelince normal fiyatı 18 lira ama indirim aylarında fiyatı yarı yarıya inebiliyor.







ve son olarak aceleyle evden çıktığım zamanlardaki kurtarıcılarımı sizlere anlatmak istiyorum. Kendileri sıradan bir market alışverişinde göze çarpıp alındılar aaahh keşke gene bir yerlerde bulsamda serideki tüm renklerini alsam diyorum her elime alışta, zira okadar kullanışlı o kadar rahatlarki ister far olarak kullanın ister göz altını hafif renklendirmek için kullanın her anlamda muhteşemler. çok hoş bir yapısı var simleri asla dökülmüyor kalıcılık son derece güzel. Kajal kozmetiğin ürünü ki web siteside mevcut ürünün adı natalia göz kalemi. Bence gördüğünüz yerde kaçırmayın hatta stok yapın. haa bu arada fiyatıda 6-7 tl civarıydı.






Hiç yorum yok: